2013年12月25日 星期三

我的最愛aGaIn

岩岩既星期二又去睇左"我的最愛"因為係陪人睇,第一次睇冇喊到點知第二次睇就不停係咁流眼淚,太同意戲中既對白,好有同感,StEpHy係好傻好天真,自己曾幾何時亦都係一樣,一直以為自己已經放低左以前既一個大傷口,原來......一直都冇忘記過......一切當日被傷害既片段全部浮現出黎,那一刻真的很痛很痛......
當日放工六點幾,小方仲同我講話等佢返黎同我去買Tifanny介子,收左線冇幾耐已經一路再打唔到比佢,當時一路幫佢搵藉口,可能收唔到、冇電呢......其實我已經估到發生緊d咩事,6個鐘後終於搵到人,聽到既係 我對你唔住...... ......

日子好不容易過去了,願我以後再不會再遇上另一個小方......

沒有留言:

張貼留言