2013年12月25日 星期三

有心

今日終於有時間整返個bolg啦,而家太忙唔得閒成日同班朋友仔聯誼,唯有成日upDay下人地既bolg
今日moThEr's Day全世界Mum Mum大晒
琴晚同左媽媽去食泰國嘢,我去排隊攞位先,等左成四十五分鐘先有位
不過有隊電單車車隊黎左冇幾耐就可以有位 >.< 仆街間鋪冇得Book位嫁,揸電單車大晒咩 
經過花店時突然好想喊,突然覺得自己對媽媽唔夠好,如果我第時d仔女咁對我我都會唔開心囉
而家做野忙都冇咩時間陪到佢,所以琴晚買左花花比媽媽,少少既心意都可以令佢開心,點解我平時唔做多d呢?

今日同陪左媽媽去銅鑼灣探Autie,autie仲話我一d都唔似廿幾歲,呵呵呵

之後我地去左Agnes'b 買cake返去比我妹妹食

沒有留言:

張貼留言