2013年12月25日 星期三

跟鯊魚遊船河

~船倉中

~受傷的其中一部份
一早答應左Jessie出席琴日既船河PartY,不過星期六晚臨瞓前先發現有少意外,通知Jessie傾左一輪最後佢千叮萬囑唔好諗住放飛機聽日7am叫我起身咁講法我都係走唔甩囉
2am先收拾細軟,真係好準時7am已經打黎MorNing Call 但係我仲勁勁勁眼瞓囉,7:25am先起身 8am先出門口,諗住快d搭西鐵去到已經成8:45am諗住遲點知仲早過jessie到
最後成十一點幾先出到海,jessie好唔好彩一出去玩就受傷而回之後我地同佢休息一陣先去沙灘,我地係海灘見到好多唔應該出現既嘢黑鞋一只、梨一個、西瓜一件、仲有屎一舊
真係唔知點解d人可以係水中屙屎囉 
下晝我地出左去玩wakeboard,就係等玩既其間已經曬燶左,個背脊同手臂勁痛好似火燒咁
落船後我地去左amp食飯,搵黎搵去都冇位最終食左KFC......今日食左好多肥嘢囉

攰都pk都係早d返屋企抖啦,原來小親親係屋企附近做嘢,買左嘢比佢飲望多兩眼就回歸囉
洗白白同抹身都好痛丫

今朝起身發覺d手手腳腳都好似唔係自己咁好攰丫,救命
原來我地游水個到就係有鯊魚個到丫,個個都唔驚死仲游到鬼咁出

**係吉之島新買既游衣竟然甩色,今日實打去插q佢

沒有留言:

張貼留言