2013年12月25日 星期三

好忙、好忙

仲有兩日就完既 12日西柚減肥餐 今日都比我破左戎食甜野 
唉.... 冇就啦....今日短週  緊係閉關係屋企開爐啦
不過今次好顛
事源~
琴日收工約左 jessie、aLvIs 四公婆打邊爐,收工未夠時間就飛的去火炭 CakE DIY
買整餅用具...頂...司機可以唔識路...落左車我仲要行多幾條街....
去到cake DIY 真係好多野買...又買左d 杯杯、樽樽...又一大袋野拎走
唔點解可以食淨咁多野.....最終有3大盒外賣盒打包走 (緊係未煮個d啦)
食埋野返到屋企都 12點幾囉....
瞓左一陣 沖埋涼....4點幾 新屎坑 好想試下新買個 gorden churn 牛油
一整就整左 3 款曲奇... 牛油唧花曲奇、朱古力唧花曲奇 & 朱古力印模曲奇
一次過試埋我新買既 牛油、唧咀 、入爐膠墊 &   麵包 超人 印模
想清埋d 芝麻醬 仲整埋個 芝麻布甸

又整又洗.... 整完都成10點囉
瞓到5點幾  起身 又整左  甜薄撐 比我妹食....
今晚媽媽OT 我煮埋飯....
我就整左 稻香一品窩 (即係琴晚打邊爐淨左個d..) 但係好多料喎
雲吞、墨魚滑、冬菇雞丸、娃娃菜... 再整多個  薯蓉餅.....仲有甜品  "蛋白杏仁茶"
勁勁勁好味丫.....仲好潤添....又簡單易整
食埋飯洗埋碗又整多個 "芝麻布甸" 聽日拎比 表妹.....
再將 整 "蛋白杏仁茶" 既蛋黃整埋 "法式焦糖燉蛋"

真係問你死未......由朝到晚都係 廚房 煮煮煮
我係咪要諗下好唔好 轉工呢

沒有留言:

張貼留言