2013年12月25日 星期三

休息第二十日

琴日去左我一個好好好好好朋友既畢業禮仲要係甲級榮譽畢業仲要係拎晒獎學金個隻,媽媽成日都話點解我可以識到d咁叻既人,成日叫我學下人地,咁易學十幾年前我識僭既時候都學左,而家都發左啦不如問下aUnTi點樣先可以生到個咁勁既女仲好啦
不過講真我都唔明點解我地可以做得成生死之交,論文化、生活環境、背境、性格......我地冇樣似,唯一最近既就係佢住我樓下兩層,不過咁我地都可以大半年都冇見過面冇電聯過都得,但係見到既時候又唔會有陌生既感覺,真係好奇怪,由此可以更加證明老死唔一定要成日見既
不過有時我都好唔明點解佢可以keeP住咁多年都咁勤力,年年成績都係最勁個幾個,都勤力左廿年都大學畢業啦仲要讀,我真係勁佩服佢囉
不過有時有得必有失,就係e位朋友仔仲未有時間去識男朋友囉努力丫朋友仔

影晒相我就同埋佢d親朋戚友去食大餐,我坐UnClE隔離佢勁客氣勁夾餸比我食,本來食緊減肥餐既我被迫放棄一餐啦

沒有留言:

張貼留言