2013年12月25日 星期三

回歸

從來自己都唔係行運既人,抽獎、上位、升職、同自己都好似冇緣份
不過我倒不是太介懷、簡簡單單、平平安安我已經覺得足夠了
人生有愛我的家人、朋友,一份穩定的工已經好好了

琴日收到個電話係沙田"帝都"酒店叫我去INTERVIEW apply既日侯已經係大半年前既事,佢好急人用 問我最快幾時返得工,仲等到我7pm先去interview
火速地今日已經比offer我,今日去驗身,如冇意外2號會返新工,告別好free既一間公司,將要到咩都講 rule 既酒店工作,車程長左,冇咁free,相信我可以應付得來既

因為新工我放棄左我既BirTHdaY Bankok Trip可惜

有d嘢好想interview既時候講,但係又.......
最終冇講到,希望我既新工 平平安安啦

沒有留言:

張貼留言