2013年12月25日 星期三

你知道嘛一直以黎我都覺得自己比唔上佢,所以希望盡力可以做得比佢多。
老實講我會好介意你同會唔會溫馨,雖然就算你地溫馨都係正常事,
應該咁講冇女人會唔介意自己既男人除左自己之外仲會同其他人溫馨,希望e點你係冇呃我啦
其實自己都好唔了解你,好多時都係我估你會鍾意我估你會......我估你會......原來自己觀察既未必係岩

從來我都主動討好過男人,因為真係冇咁既必要,除左你之前......當然唔係要係你身上得到任何嘢,只係想做D你同佢唔會做既嘢,所以我會煮飯比你食、同你按摩、suprise、主動d希望你會開心d......
但係耐左就會諗點解次次主動都係我呢,不過你都仲會同我溫馨應該仲未變仲未厭。

男人唔會拒絕任何係佢前面既女人,更何況一個自己愛既人。真係諗都冇諗到你會拒絕我......
我覺得自己好唔要面主動都被拒絕

我更加可以肯定你已經變左變左......仲要我咁大力發我脾氣 

沒有留言:

張貼留言