2013年12月25日 星期三

勁辛苦 + 勁無聊

而家返工真係free到爆......琴日屯門公路大塞車九點半先返到去都仲可以係全department最早到既,其他人仲可以十點幾先慢慢返 woo......
勁free就過一日,收工諗住即刻返屋企等小親親,點知佢話最早都要11pm先得閒喎,咁我就去左shopping 同旅行社先啦
幾個鐘大收鍋係i.t好似唔洗錢咁乜都買買買
shopping真開心
之後同埋aLvIs去左食大餐,但係返到屋企就勁唔舒服全身標冷汗勁辛苦,小親親黎到我都起唔到身去開門,小親親話陪我睇醫生我又唔睇,佢就叫我照洗白白做其他嘢先同早d休息......
辛苦到3am瞓,5am又醒左辛苦左一陣,7am起身返工
8am諗諗雨都係睇左醫生先啦......點知冇一間開左門既
8:15am先上車都可以8:45返到公司,又係冇人返我最早
朝早都有唔舒服,lunch想睇醫生又冇得睇買左d藥食,好好多囉
4點幾早走左返屋企抖,小親親即黎陪我,佢仲話好耐冇見過我......哈哈.....佢幾時學識講d呾既嘢嫁
今日我地好開心咁講左好多B B話 我又覺得小親親食雪糕個樣勁似一個可愛大BB

夜晚同aLvIs去左mega box 嘩!!
好一個無聊的"廢"城

沒有留言:

張貼留言