2013年12月25日 星期三

四日三夜假期

冇啦啦好似玩左四日三夜咁,星期五一收工就去左aLvIs到食飯兼開枱,唔識打牌既我就係到食食食同睇戲
唔知點解個個可以打到第二朝8點幾先肯走,大佬丫如果要返工都唔知咩環境......
阿肥就真係慘一家輸三家,一夜間就冇左千幾蚊囉......
返到屋企都九點幾,拾埋去澳門既行李煮飯仔比小親親食,大家一齊大昏迷......
搞到遲晒到出去,好在未買飛咋......
最衰都係小親親人地去玩都係咁咁說話人地聽去玩前都要嘈一輪先安樂不過我都唔嬲得佢好耐
不過都對佢唔住係咁喪鬧佢
四點上船出發澳門之旅,第一晚係新葡京第一次玩老虎機就中左一舊錢,不過再玩都冇中過囉......
之前成晚冇瞓所以好早點幾就瞓左囉,仲要大昏迷到第二日12點
行左漁人碼頭一大個圈最終去左飲一餐都幾貴既茶之後再大戰金沙
唉......邊有咁易中丫, 最後我地決定轉戰大陸 MassagE

買晒返香港船飛先見到有船直接去深圳,唉......都買左囉冇法啦,返到尖沙咀再搭直通車上去,唔知點解都要搞到11pm先到massage 
因為今日又要返大陸睇廠加上個個都全副武裝所以決定瞓醒直接返工,不過到我醒既時候叫極aLvIs同anson都唔醒,睇黎兩條友都係射波多啦     
今朝上到廠咩都未搞掂等佢個sample由10點幾半等到成4點半      點解做嘢唔可以快手d丫

返到hkg都成7點同aLvIs & AnSoN一行四人去DiNNeR
本來2日1夜既trip變左好似4日3夜既trip
overall  都係開心既,不過如果小親親係我partner我就會開心勁勁勁勁勁勁囉

*希望"魚魚"發高燒快d好返啦,咁小親親就唔洗咁擔心囉*
                                                                                                                       

沒有留言:

張貼留言