2013年12月25日 星期三

姊妹

琴晚食緊好好味既小龍包既時候收到老朋友仔"炘樺"既電話
炘樺: .....xxxxx......#####.....結婚丫.....#####.....想搵你做姊妹,你做唔做丫?
係聽得唔係好清楚既情況下,以為係我老死終於有人要,原來係一個都......好耐冇見既同學仔
最緊要係,我地都同佢而家唔係話真係好friend底個隻,同佢識都係因為大家夾住左 money 依個老友仔
,大家諗返起同新娘都成四、五年冇見過囉 咁既交情都做到姊妹真係O晒咀
不過money就已經一口拒絕左,唔洗問我同炘樺都知佢唔會做啦,邊有見過man到爆既姊妹嫁,睇黎
新娘子都唔係好了解money喎不過我已經同money仔request左一套白色既西裝做姊妹衫啦,
如果有既就多個兄弟樣既姊妹
我問左炘樺關於新郎哥既嘢,最終只係得知......
新娘同個男人結婚 & 新郎同個女人結婚   ...... 吹脹......得咁既imFORmation好難評估到d兄弟團既質數喎

大家都覺得好搞笑既係,唔係當時人打黎叫我地囉......
不過我地都會幫佢手既,最主要既原因就係想見下好多好多年冇見既同學仔啦

**希望今次既姊妹經驗對我將來既婚禮有幫助啦***

搵到個可以付託終身既男人真係唔易,中學時代曾經聽過e個朋友仔好多好多唔開心既感情事
今日終於雨過天晴,願我既朋友仔有幸福既將來
我都要努力尋找令我有幸福將來既男人

聽過你太多心事 但已經不再重要
眼見你快做新娘 做蜜友的真想撒嬌
我與你太好姊妹 為你竟哭了又笑
時裝都棄掉 穿一世婚紗算了

唯求好姊妹 抱我一抱
唯有我聽過你對我哭訴
蜜運後又離又合 苦心得好報
有聽你勸告 不要計數
他錯了要故意扮成糊塗
終於你守得到怎麼我和我的他 忍不到

每當我愛到跌入漩渦 將錯就錯 關係亦出錯
我總太愛人 逼到愛人 變做朋友再變生疏
若我說我願意誰在乎過 你知道那答案快提示我
分半點福氣給我 不准留低我一個
我信我有這一日 伴侶肯專注待我每晚也固定安樂 像俗語講開花結果卻怕我愛得轟烈 沒信心可以渡過
情感可錯贈 婚紗照不敢拍錯



若我說我願意誰在乎過 你知道那答案快提示我
總有天親耳聽到 我愛侶對天宣佈
生與死都愛惜我
 我要講


總有天找到一個 真的值得我


睇相佬同塔羅牌都話我2009年好大機會結婚,仲命中注定有2仔1女
唔知男主角咩樣既呢?

細個既時候成日聽人講
你最愛既一定唔會係同你一世既人
同你一世既人好可能係你唔係好鍾意既

人大左,終於明白依個道理
我好愛我既小親親,我亦感覺到佢既愛,但係我地偏偏唔會有將來.....
睇化左,好好享受而家相處既時間就夠了,
我希望佢係我既回憶裡永遠都係彩色既

沒有留言:

張貼留言