2013年12月25日 星期三

何謂愛

幸福源自愛你既感覺
即使大家見面、相處的時間不多,但總有說不盡的話
期待你每朝回到公司的來電"出門口未呀、仲未琴晚又好夜先瞓啦、咁我briefing 完再打比你啦......
感覺無比窩心
每每為你做任何事都是義無反顧、山長水遠去買禮物、換禮物給你、到山長水遠的CIty SUper、sogo為你買飲品 朋友眼中的傻婆在老遠的尖沙咀SuperMarket托著一打、半打的500ml飲品返屯門
朋友說我愛得你太深太深,我卻自得其他為你做任何事 換一個滿意的眼神比一個抱抱來得更幸福

幸福亦源自為你做飯,天生怕熱的我由買餸到煮飯 總是汗流浹背,但只要看著你把食物全部清光,
過程全部已經不再重要......

此刻......我時幸福快樂來源全都來自你
何謂愛.....相信便是愛你的感覺

沒有留言:

張貼留言