2013年12月25日 星期三

做到傻

keep左2個星期日日朝九晚11既生活,今個星期真係有d頂唔住啦
好辛苦呀!忙都算,仲要越黎越發覺我阿姐冇屎用......
唉...一個Manager做到咁,真係唔死都冇用
對佢已經開始唔洗咁客氣,因為e d人真係唔洗對佢咁好......
上個星期六短周都要收7點,星期日去左Hello KittY到玩
oh....真係呃錢  相都唔比人影
不過我係要影呀....吹咩
大拖鞋
偷影係咁上下啦
去完HellO KittY 再去銅鑼灣
仲撞到我妹妹同佢BOY BOY真係岩囉
仲比我搵返之前想買好耐個套SuiT ^.^
不過勁貴喎 買3千幾蚊套
所以精靈既我已經影左想,拎去比人做都應該唔洗一千蚊 哈哈

沒有留言:

張貼留言