2013年12月25日 星期三

臨行--不捨得你走

琴晚睇埋Aaron尾場既演唱會,坐上面氣氛冇坐下面咁好,所以我地都係靜靜咁睇AaroN,尾場大家都好唔捨得,完場個個叫EnCorE Aaron都出黎唱多2首歌
臨行&強
好感動搞到自己都眼濕濕,真係好唔捨得AaRon丫,下次既演唱會起碼要係四年後既事囉因為AarOn要專心做好個音樂劇,放心啦AarOn我地一定支持你,我地期待你下一個 ShoW Reel

臨行
   
臨行捨不得妳走 臨行捨不得放手 原諒我這刻人退後
臨行不想講太多 臨行只想哼句歌 來念記這刻一起走過

如何開心講妳知 如何感激講妳知 尋夢去結果成故事
難忘真心的靠倚 難忘刻骨的句子 能令我痛哭只此一次

孤單旅程悠然繼續行 孤單時候念著妳
孤單時候默念這晚上 伴著妳 講心事

如何不捨都要走 如何不捨都放手 能遇上片刻等於擁有 

沒有留言:

張貼留言