2013年12月25日 星期三

寶寶

    做你背後既女人以來,今日真正感受到痛既感覺,一句說話.......
這種痛可能比知道你的秘密時更多,冇人希望同其他人分享自己愛既人,我亦都
一樣,知道你既秘密後,知道有d野改變不了.... 想聽你說 Ling Ling ...SZE SZE ...希望有d野可以同你分享.....
同阿on我咩都可以同你講因為我知同佢唔會有將來
但係而家唔同...但我唔同你講都唔代表我係呃你......
時間過得好快... 仲有幾個月就2年囉.....我以為自己好了解好體諒你.....
原來都係錯.....

原來你覺得由此至終我都係個d 順口開河既人...... 今日我終於明白......

我對你點你應該感受到.....有d痛你未經歷過你唔會明白

我講過傷心先會流淚...... 你知道既又有幾多呢........

沒有留言:

張貼留言