2013年12月25日 星期三

返工記

返左新工都成個星期囉 so far 都幾好,基本上d嘢我都識既係文件上既嘢未太熟悉
不過我要跟個只係嚟早我幾日既人,仲要係佢一d都唔熟 
有d嘢我明知佢講既係唔岩,不過又唔知點同佢講...... 佢又要幫我手,但係仲搞亂檔 ...... 唉...... 
而個mAnagEr又只係嚟左幾個月,即係又唔係太清楚...... 
唉...... 唔係丫  咁都得既

好在好快就同其他有關DepartmenT既同事熟左,做嘢又方便左

希望快d上手左 可以6pm就收工啦,OT 1 hour應該咩都搞掂啦

*** 不過最衰就係 sat都唔可以 Causal weaR ***


沒有留言:

張貼留言