2013年12月25日 星期三

休息第四十一日

今日媽媽放假冇得同小親親煮飯仔,好在我起身佢就出左街咁我就可以唔洗咁早"著草"可以係屋企搵下工先 係屋企麵要"著草"真無奈,正常既日子幾時可以返黎丫
四點幾先出門口,又係去左市中心,諗住同小親親high tea 點知佢又勁忙,hea到八點幾就去左同佢食飯,佢都算係咁啦百忙中都胴我diNNer雖然今日只係去左佢公司附近既茶餐廳仔不過同佢一齊食咩都勁好味勁開心 (雖然今日有口角,不過見到佢就咩事都冇啦)
個餐包一黎到我地就不約而同一齊勁笑
kEnnIs:你笑咩? (大笑中)
小親親:個包好好笑(大笑中)
kEnnIs:點解好笑 ???(大笑中)
小親親:唔知(大笑中)...... 應該係d芝麻(大笑中)
kEnnIs:哈哈!係丫,好唔親 (大笑中)
兩條友咁無聊都可以笑一餐,原來快樂就係咁簡單
**其實我覺得個湯都唔親個碗都好好笑
食飽飽,送我去搭車途中我地去左ok抽公仔,小親親抽中我已經有既 唐老鴨,仲扣埋係佢個袋到,勁搞笑
我個袋係上星期買既,不嬲除左AgNeS'B同burberry之外都冇買過其他牌子既袋,買佢就係因為d 羊仔勁cutie,因為小親親就係LittLE SheEp Sheep,親埋我地隻 鴨仔,勁愛丫
勁愛小羊羊

P.S 其實個包包同湯係幾好味嫁 ^.^

沒有留言:

張貼留言