2013年12月25日 星期三

休息第七日 - 充實 (補充篇)

十一點幾打算出門口買電話比爸爸既時候,媽媽話未等要等等,不過我已經開始想瞓覺囉
諗住瞓半個鍾,點知一瞓就四點先起身,起身發現原來個個都瞓晒覺,床有人瞓左梳化有人瞓左連地下都有人瞓左,唉......出面咁鬼熱係屋企瞓下覺好過出街同人迫
而我就起身出去買電話囉......
成個吉之島勁多人勁迫真係唔知咩環境
好快就買左電話,岩岩阿肥打黎,我地2條友就5點幾去食我地既唔知應該叫早餐、晏晝定夜晚
去左置樂食泰國嘢,未開舖已經堆滿人係門口,2條友食左冬陰公湯、豬頸肉沙律、生菜包同金邊粉真係飽到上心口最衰aLvIs又唔聽人地電話唔係多個人食就好d啦
孝順既我緊係會買外賣比屋企人食啦...... 結果今晚個個都食到勁飽飽

沒有留言:

張貼留言