2013年12月25日 星期三

心血來潮

近幾日同aLvIs心血來潮想去玩yoga,今日就即興去報名
aLvIs話 modern beauty 平,$1880/year 仲有80堂yoga 同gym任玩,我都覺得勁抵所以即約佢放工去報名,不過下晝開始勁頭痛,都諗緊去唔去好,不過諗諗下橫掂返到屋企都瞓唔到,所以放工就即走。
原來係荃灣搭巴士去尖沙咀都咁耐嫁
今日小親親勁勁勁忙,都係收工先有時間同我傾下計,佢話我做yogo都好,不過去physical好d喎
physical係貴成千蚊不過我要放工去尖沙咀先有得玩,來回又晒時間,做得gym黎又要搭成個鐘車先返到屋企,話我去左一次都唔願再去,仲有我一年搭車去做gym既錢都唔只一千蚊啦
physical係屯門有我可以等佢既時候去玩,又可以係荃灣放工去玩,近近地先至會願去
聽完佢咁講當堂醒晒,係喎modern beauty係平不過勁唔方便囉,都係小親親有遠見
放工同aLvIs去比較左兩間,不過大家都太攰都係唔係咁急決定

**近排差不多日日都見到aLvIs,sat又開始我地北上之旅 + sun既麻雀大會

沒有留言:

張貼留言