2013年12月25日 星期三

迫得太緊

有時都會覺得迫得自己愛既人太緊,只係出發點係因為愛......
唔知有幾多個男人會明白呢???

男人係地知道嗎,九成既女人都係心不對心,點嬲都好都係想自己既愛人氹下鍚下,知道未

如我知錯  可否乃念最初
再苦都快樂過  要告別懲罰我  怎可你太重要使我淚亦落得多  見要見得多
假使感覺被折磨  能減少點愛  是否原諒我
(重新開始過  越愛得輕泊)

情人總想吻情人  然而不可變責任
如勤工獎怎得到快感  
是我  為你早戀上癮  成為熱心的怪人
不再值得一吻  和你未襯

如我知錯   請親我像最初
再苦都快樂過  太多愛便嫌我
我  我願意改過  那計較清楚
那個愛得多  青春不怕被蹉陀
自尊心都放開
  認錯

沒有留言:

張貼留言