2013年12月25日 星期三

假期第三十六日

今朝比媽媽吵醒左,以為佢今日又放假就彈起睇下個鐘,先得個六點幾,洗唔洗呀咁早就係到"依依哦哦"我
瞓多幾個鍾就比小親親叫醒我,當然佢都係叫左我好多次先叫得醒我啦,今日整左一個佢都好滿意既LuNcH比佢食,睇佢食甜品食到成個小朋友咁既開心樣就覺得好好笑

同HeLlO KiTTy同年既佢,睇個樣就係個精靈醒目仔,識佢既時候就係比佢個樣呃左
根本就係個超齡兒童,超級大細路,鍾意打機睇日劇,鍾意食公仔麵、腸仔、布甸、啫喱 仲要日日都有糖食先安落,但係偏偏佢又咩都識咁,冷氣、風扇唔正常比佢搞掂,洗手盆去唔到水又揹掂,連handfree 斷左一邊都可以比佢換成 SonY Erisson X Sony (head phone) 既 handfree 勁勁勁!

睇日去荃灣IntERviEW又有勞你今晚揸車出去幫我探路 Thank You 

沒有留言:

張貼留言