2013年12月25日 星期三

帕布

帕布~以為你已經走左,原來已經冇聲冇色的 u-turn,仲為我地帶來多半日既假期
未3點話走得,但係返荃灣既我竟然要成5點先返到屋企,個個都迫車趕返屋企但係架架巴士中間都係吉冇
冇人肯行入d,得你地趕返屋企咩,人地唔洗止車嫁,原來香港人好多都好自私

因為寛別3年既一個颱風令平時各有各忙,有時一個星期都未必有晚齊人食飯既我地,難得家庭樂
我地亦好似開大食會咁
蛋tart -->朱古力cookies-->2 大包薯片 -->雪糕......
媽媽一邊話你兩個咁食點會唔肥丫,食咁多今晚唔洗食丫

一邊講既同時另一邊同我地一路食,這個媽媽真cutie
食飽飽睇睇下電視就眼瞓囉,都未10:30已經著左,小親親打比我我諗我都係九唔搭八咁唔知同佢講左d咩

著到點幾先起身洗白白,3點再瞓過......

如果星期六唔洗返工就好囉......

記得上一個八號颱風,返金鐘康泰總行既我, 第一時間收工去左supermarket買左一大堆嘢食同埋外賣LunCh去我當時男友R先生屋企,媽媽話我打風仲唔返屋企,比人鬧到pk.....
以前咩都以另一半為先,雖然依家既我都會以小親親為先,不過都會睇時候囉......
屋企人,點都應該重要過男朋友既,就算老公都係咁話

沒有留言:

張貼留言