2013年12月25日 星期三

休息第三十一日

今朝好在有小親親叫我起身,唔係又唔知醒起身interview不過我都係佢叫我一個鐘之後先起身,涼一涼沖佢已經打左廿次電話比我,以為我仲未起身  唔該晒!
去到長沙灣又落雨搵左勁耐先耐到,但係interview左十五分鐘唔夠就走得,仲要咩copy都冇要到,玩嘢咩一d誠意interview都冇 

下晝好眼瞓小親親又有d唔舒適就一齊瞓到成六點,佢就好啦咁就收工又有錢收 

夜晚同左jeSsiE、aLvIs一行八人去左九龍酒店食buffet,眼見都好多嘢食,不過我地都唔係食左好多,表哥同阿正就勁囉,一人食兩打生蠔,之後我地再去左唱k,今次JeSsiE仔都算勁啦唔係飲得太大,返都屋企瞓得都成五點幾囉

沒有留言:

張貼留言