2013年12月25日 星期三

嚴重出錯

3/1 係我 LasTdaY 6pm左右正當我忙住執拾細軟既時候,HoTeL打黎話佢地有少少問題叫我4/1唔好返去住,玩嘢咩
4/1 又打黎叫我下晝拎d文件去,7:30pm左右去到 同 HR Manager、 Dept Manager三口六面講清楚,原來係Dept Manager有d嘢冇report 比HR知,亦即係唔關我事,但係又影響左我入職喎,我當然係咁插爆2個Manager啦,一時又急急叫人resign而家玩嘢丫,咁大個集團咁做嘢嫁d人,乜一間公司唔係一個pilocy咩,個個Dept都唔同嫁,仲有乜咁大集團請人唔係應該 focus 係工作能力咩 ...... (插左起碼45min) HR ManagEr...... 作為HR ManaGer應該冇咩幾可被人插爆...... 又叫我比多幾日時間佢去做嘢同report比上面知...... 琴日又打黎話冇問題 叫我14/1 返工,不過唔知個dept manager 會唔會玩我囉......
不過又resign 左,事實上又唔係我問題,唯有做住先啦......

而家有一個星期假期可以同小親親一齊多d

沒有留言:

張貼留言