2013年12月25日 星期三

休息第十二日

休息左咁耐開始好心急咁搵工,星期二去in半島酒店,都預左唔得啦五星大酒店點會請成績咁差既我丫不過都去見一見買個希望都好如果唔去平時都冇咩機會入去半島既去見識下都好丫......
今日瞓醒已經係點幾既事,天黑黑又涼涼地最好都係再瞓過,一瞓已經係四點囉。
起身就見到我既小親親,近排佢鍾意叫我做<阿寶>係寶貝既意思,我覺得好sweet sweet丫

陪到佢放工我就出左走旺角攞眼鏡,新屎坑換左副電視係咁賣廣告既<全視線>呢...... 咪就係一遇到UV鏡片就會變黑冇UV就會變正常個副,勁貴成2千蚊肉痛死
之後就同左aLvIs都飲嘢,不過坐左一陣都走囉,因為同某人全冇交流冇mood咪走囉......

早d返黎瞓聽日早d起身陪我小親親好過

沒有留言:

張貼留言