2013年12月25日 星期三

念舊

人越大越想追回曾經想擁有既嘢,近排好想買棉襖同Cervo袋
棉襖 - 係因為細冬天返學一定要有校褸唔著都要拎住真無聊,但係棉襖既感覺就   好型囉以前勁健康既我一年都著唔到幾日校褸媽媽又點會特登買件棉襖 比        我丫.....所以一直好想擁有
Cervo Bag - 以前覺得好型嫁,不過做返學袋又係貴既,大個d想買又out晒
                    而家冇啦啦返hit所以就想買
某程度上想買返既唔係真係個樣嘢,而係讀書時候既一d回憶

5年前既今日,係我同R先生開始既日子。亦係我人生起伏既開始,5年前事業、愛情......任何方面都冇壓力
事業 - 返工放工唔會點因為工作唔開心 (因為做既嘢太簡單,冇乜作為)
人事 - 個個同事都對我好好 ( 因為冇利益衝突啫,更何況知人口面不知心)
朋友 - 成日成班行街食飯睇戲,咩都傾一餐 (因為個個都有時間)
愛情 - 簡單愛 ( 平淡似水,少衝突只因大家都選擇去忍而唔係真係去解決,日子耐左大家對對方要求高左,睇既嘢亦都多左...... )
家庭 - 非常正常 ( 大家都係差唔多日間放工放學,日日食住家飯) 
5年後
事業 - 工作崗位唔同左,身不由已,有d嘢唔係話唔做就唔做......
人事 - 表面上都係好好既,但係大家有一定冇利益衝突,小心為上
朋友 - 已經好少成班行街食飯睇戲囉,大家時間勁難就對得最好就係aLvIs但係都係失望一場 
愛情 - 簡單複習化......因為愛 所以愛 (恨嫁一族,希望快d生仔,睇開左好多,男人出去玩......預左啦,不過唔唔該醒少少,唔好比我知囉  )
家庭 - 個個各有各忙 成日OT OT 再OT,住家飯都唔係成日食到囉 

沒有留言:

張貼留言