2013年12月25日 星期三

我的最愛

男人既"我的最愛"就好似電腦入面既"我的最愛"一樣,鍾意既就save唔鍾意就delete,"我的最愛"永遠唔只一個......
琴日同aLviS aNsOn & jEsSie睇左"我的最愛",之前既"獨家試愛" & "十分愛"都有睇覺得好寫實前者就好似當時我同ex既情況就連對白都一樣,睇左好多次都好感觸......諷刺既係當時的那個他...朋友都話佢似小方......

好應同戲中唐寧既對白
[當我發脾氣個陣時,你唔好當我講既野係真,我話不好,即係好,我話不要,即係想要....當我走個陣,你一定要追番我,我唔想成日望著玻璃或倒後鏡黎偷睇你仲係唔係我背後。]  ......
女人- 口不對心,吵鬧時要既唔係羸只係需要一個擁抱......

愛唔雖要理由,想愛就愛......即使係後備情人
係每段關係入面,角色唔係最重要,最重要係自己要知道自己既位置,同清楚遊戲法則

沒有留言:

張貼留言