2013年12月25日 星期三

大豐收 + 大驚嚇

星期日係冇小親親陪我既日子,同朋友仔去左shoPpIng食左 ikea cafe 原來啲嘢都幾好味喎!
當然最主要既節目都係shopping啦,食飽飽可以由兩點幾行到八點先走,最終緊係大豐收啦,
但係如果我身旁既係小親親,就算咩收鑊都冇,淨係佢係我身邊已經好滿足
愛......係咪真係咁簡單??

夜晚同左aLvIS食飯,岩岩去完旅行返,好耐冇見丫,diNNeR食左泰國嘢好好味丫,
琴晚大家異常興奮,食飽飽都已經係十點幾仲想有下場,之後決定去遊車河,
四條友,去完黃金海岸再去大帽山,成12點幾仲係大帽山,竟然出現大大大驚嚇
拿拿聲唔夠位都要U-Turn走人丫......

各位!今個月冇咩事都係早d返屋企好啦,冇咩事更加唔好揸車啦,保重保重!



**突然之間發現自己,突然需要一種以前唔太介懷既感覺,可惜比到我e種感覺既唔係我愛既人**

今日小親親大壽,祝健康平安,開開心心
聽日既補祝之旅,希望會玩得開開心心啦 HaPpy BirthDay To My Lovely dear 

沒有留言:

張貼留言