2013年12月25日 星期三

我愛廚房

自從買左個焗爐之後我就好唔得閒,星期六、日都係咁出出入入廚房
琴日長週琴晚得自己一個食飯去會走去街市買餸
南瓜 - 南瓜湯
薯仔 - 薯蓉
粟米 - 燒粟米
返到屋企先知原來我阿妹都係到食 加上 SUmmY條粉腸又約我出街....
要快就變左  南瓜薯蓉粟米湯
打返比條粉腸竟然人間蒸發,哼~
仲好唔洗出去 之後就開始整野食啦
特濃朱古力曲奇,心太軟...... 成功   好味丫
今朝起身有少少時間未出門口
又整左個蛋糕蛋糕-- 因為我只用食譜一半份量,但係冇減低個溫度...
所以差少少....好在有近身餅神提我.....下次一定會更好
出街返黎見到整蛋糕淨返d蛋黃...又整左燉蛋&朱古力燉蛋
洗晒碗10點幾又走去整左個朱古力蛋糕...
點解突然間咁愛整餅丫...

沒有留言:

張貼留言