2013年12月25日 星期三

休息

今日係我係公司last day,真係都好好休息下拾返個樣先再搵工囉
琴晚咁岩食飯撞到aLvIs & jEsSie兩個真係約都冇咁岩,不過兩個朋友仔都唔係好開心,所以最後又去左飲酒,我就食左葯所以一滴都冇飲,之後好在有阿肥車埋兩個酔貓返屋企,不過返到屯門我地去食嘢,已經係四點啦,竟然食左燒乳鴿、西檸骨同蠔仔粥,唔知應該叫食晚餐、宵夜定早餐呢?
返屋企拾埋公司拎返黎既三大袋嘢六點幾先瞓,瞓下又醒下咁,十一點幾佢上黎就又係打機、睇雜誌、煮飯仔、不過今日我多左個節目係瞓瞓瞓......
傷過喊過就算啦好姊妹向前望仲有好多好男人係前面(包括自己在內,今日收到佢既一個msg 不過係send錯比我既,八個字既訊息,令我嚎哭左足足37min)最失望既係佢既態度,係send錯左咁點呀,唔send都send左囉,冇嘢丫咩態度丫
唔開心係要出去shopping先可以平衡到

沒有留言:

張貼留言