2013年12月25日 星期三

黑仔

星期日行行下街覺得背脊好痕,以為比蚊咬,點知返到屋企發現原來有好多粒,洗左白白覺得ok就去瞓囉
點知星期一起身發現成身同成面都有,勁勁勁樣衰囉
放工啦啦聲去睇醫生,醫生話皮膚敏感不過冇得解亦冇得預防
睇完醫生同alvis,林峰食左d嘢就被林峰大迴環咁送左返屋企
星期二食左藥同搽左藥膏好返好多,不過d藥食左會即刻昏迷,搞到我打打下字都瞓得著
收工特登上左架有位坐&冇咩人既車,返去再轉taxi,瞓得一陣得一陣丫
落左車順便買左好多嘢返屋企食
小親親仲外賣左胡鬚佬龜靈膏比我食,thx my dear  夜晚仲過黎陪左我一陣 & 幫我搽藥膏
星期三都係樣衰同勁昏迷囉,晏晝小親親係深水埗整完車又外賣左胡鬚佬龜靈膏同涼茶去我公司 thx!

食左2日龜靈膏已經好返好多囉 

沒有留言:

張貼留言