2013年12月25日 星期三

充實

好耐都冇打blog了
近半年自己真係多左好多興趣,好忙 充實左好多呢
我諗大約係大半年前 屋企 新裝修入伙之後
肥仔送左個焗爐比我 就愛上整餅
cookies、蛋糕、連麵包都整埋
我做咩都好 都要有完善既工具我先會去做
所以屋企多左好多整餅工具
有d工具連"近身餅神"都話 唔洗咩都買 我都買左
而屋企長期都會有整餅既材料,因而包裝用品都有一大堆 

近來 我又愛上了手作仔
就係"橡皮印章"
自己刻自己鍾意既圖案做印仔
正丫
工具又多左一堆

最近又迷上玩"單鏡反光相機"
一部機仲貴過個LB袋
所以放棄左之前都買既 LB袋 lu
一玩相機就已經買中階機
未學行 先學走
好彩 身邊有好多高人教路
仲未睇岩支變焦鏡 而家用住定焦鏡先
影出黎已經好靚仔啦
買埋支鏡仲得了 不過買埋既話
又唔見多個 LB  SPEEDY + 多個 LB 銀包啦

近幾日仲join埋做gym
忙到咩咁....
不過真係好充實

沒有留言:

張貼留言