2013年12月25日 星期三

休息第廿五日

今日六月廿三日,去左朋友仔SiMon仔既生日party,其實就真係唔係咁想去,因為唔太鍾意同唔識既人飲酒,但係上年已經放左佢飛機今年冇法啦......
好在有alvis陪我一齊去,我地都係坐左陣就走囉,好在有得玩下塔羅牌都叫冇叫悶
點幾走左我地去左食嘢之後同alvis去撘車,咁岩撞到個以前公司同事揸小巴,就係咁我地港島大迴環左一周,再去荃灣轉的士返屋企,就係咁四點半先返到屋企
沖埋涼都成五點幾,就諗住等多陣到八點先去得小親親收工,比個suprise佢 & 同佢食早餐啦

就係咁去左上網,到7點入房涼下冷氣諗住瞓幾個字先出門口......

點知佢打比我時已經返到屋企已經係九點幾囉......

沒有留言:

張貼留言