2013年12月25日 星期三

唔知點解成日都會同你嘈,可能係太悶好想你陪我既關係,心係明白你要做嘢先唔得閒,明白。
但係偏偏係要發你脾氣,一個訊息應該係兩個字已足夠浮現係腦海一整日。我明白唔係你既錯你事實......
但係人總係有唔理性既時候......希望你都會明白......
我總係覺得你唔浪漫唔細心唔體貼冇驚喜,所以我盡力去做多d,但係結果都係一樣......
係我要求太高定係你對我太過唔上心......相信你自己最清楚
唔係錢既問題只係一個心意問題......好想你在乎在意多d你明白嗎?

如果做上心多少少可以令我開心d,你願意嗎?
好想感受到你既愛.....

沒有留言:

張貼留言