2013年12月25日 星期三

有緣

玩左幾日,琴晚又瞓左3 hr 今朝真係眼都開唔到,好在公司勁free
8點半先上車,都唔洗趕 
冇乜嘢做搞到我成朝釣魚 一係就同小親親講電話
lunch又出街食大餐,再咁食真係唔得啦
等小親親拎埋佢買比我既愛心飯盒咁就可以帶嘢返公司食,唔洗日日食埋d肥仔餐囉

下晝開始有d嘢忙,收工等巴士既時候撞返一個好有緣既師姐兼同事兼朋友仔
係我仲係中學生既時候已經識佢,佢高我一F,後來我係康泰做又撞返佢仲做埋同事,之後我係永安做又撞到佢返我隔離行,而家大家都冇做旅行社,返工又係返隔離,今晚我地仲一齊去左買餸
如果佢係男人就好囉,有緣到咁我實愛死佢

依2日撞返既朋友都話就結婚,幾時到我丫......

沒有留言:

張貼留言