2013年12月25日 星期三

終於搵到失蹤多時既朋友仔囉,自己仲擔心人地會有咩事。
原來人地不知幾咁好,仲同男朋友計劃緊將來添,不知幾幸福咁丫
人地都係成年人啦,洗鬼你擔心咩,咪咁多事啦。
人地做咩唔洗同你交代匯報既,做 fd 咋洗鬼比你知咁多呀

幫人 人地唔知 冇啦啦打黎鬧鬼你,你究竟同佢講過咩丫,幾個鐘頭前佢仲同我講話大家仲有機會一齊返,點解而家又send個咁既sms黎丫 (大佬丫,鬼知咩都冇交流過,咪咩都屈我喎,開口淨係同你講過冇人知既,埋口又你老老實實同我講,冇嘢丫你搞唔掂自己條女咪黎屈我喎,更何況今次我出晒牙血幫你講好說話,唔係要你多謝我,至少都唔係咁丫,不過見你心情咁down算唔同你嘈)
好心冇好報,有事就搵人冇事就失蹤,朋友咪就係咁之嘛
*感覺係被人當傻仔玩,被出賣既感覺*

朋友 我當你一秒朋友 朋友 我當你一世朋友
奇怪 過去再不堪回首 懷緬 時時其實還有
朋友 你試過將我營救 朋友 你試過把我批鬥
無法 再與你交心聯手 不竟難得有過最佳損友



問我有沒有 確實也沒有 一直躲避的藉口 非甚麼大仇
為何舊知己 在最後 變不到老友
不知你是我敵友 已沒法望透 被推著走 跟著生活流
來年陌生的 是昨日 最親的某某

生死之交當天不知罕有 到你變節了 至覺未夠
多想一天彼此都不追究 相邀再次喝酒 待葡萄成熟透
但是命運入面每個邂逅 一起走到了 某個路口
是敵與是友 各自也沒有自由 位置變了 各有隊友

*你當人係朋友,人地未必都係咁諗既*

沒有留言:

張貼留言