2013年12月25日 星期三

月圓之夜

月圓之夜冇小親親陪我,mu......本身係月圓之日有小親親陪我不過都係我太懶瞓71個miss call後先聽電話,小親親已經收工趕住返去同grandmother食飯lu......
一年前既月圓之夜,我地有緣既相識相遇......發展......至今......一切好似已經安排好咁
唔知出年既月圓夜我地仲會唔會仍然一起呢??

今年朋友打馬吊,我同alvIs做左阿四,不知不覺已經瞓著左,有知覺既時候已經係5PM,應該瞓左成十個幾鍾,不過唔知點解都好似好攰咁

搭車返屋企時經過小親親屋企,都仲黑嘛嘛,應該係仲未返屋企啦
希望你今個月圓夜快樂啦

沒有留言:

張貼留言