2013年12月25日 星期三

全身濕晒@阿王演唱會

14 - 16 Feb 都去睇左Aaron演唱會,15、16號坐得前我地都出左去同aaron一齊玩水
第一晚比aaron淋到濕到唔可以再濕,因為我帶住aaron concert既帽所以佢係咁對住我地淋,同aaron既距離近到唔可以再近,好好玩呀 
雖然完場既時候已經知道淋病左囉正確係未睇時已經病病地,所以一返屋企都即刻睇囉,準備第日再日aaron大戰過
星期六一起身就feel到好似發燒同暈暈地,好在返半日姐,不過都真係幾辛苦,2點幾終於可以走囉,已經好好彩啦,之前返星期六成6pm先走得
放工拿拿聲返屋企瞓,不過唔瞓由自何一瞓起身就好辛苦,辛苦到有一刻諗過唔去,我諗我個時真係唔係好清醒,竟然會諗住唔去
嘩!個位仲同正個之前丫,Aaron  係我面前揸電單車出場、又係我面前彈琴,勁正丫,不過同玩水個邊台就遠左,所以我就犧牲左2首歌,行左半個場去玩水
今次我地醒目囉,拎埋毛巾同aaron一齊玩水,aaron見到我地有準備就更加淋我地,雖然比aaron淋到成條褲成對鞋都濕晒,不過真係勁勁勁HigH丫
不過一返屋企就即刻大昏迷,到第日既4pm囉咁就舒服好多啦......

星期六尾場演唱會再同aaron玩過 

 好cute既阿王丫
 型爆既Aaron丫
好閃閃閃丫
好唔捨得尾場丫

沒有留言:

張貼留言