2013年12月25日 星期三

休息第六日 - 充實

睇中左好耐啦,真係知我心意,ThAnk You!快d凍就可以著囉

琴日都係休息以黎最充實既一日,起身小親親就買左好味芝士蛋糕比我食,多謝你e幾日咁有心,有心到連地拖印幫我買埋感激感激
同小親親打機食埋lunch佢下晝有嘢做,我都出發去機場接我妹妹囉,真係有史以黎最耐冇見佢既一次囉去到機場又再一次有好特別既感覺...... 諗返起好多以似出團成日飛既日子......實在太攰太攰啦
嗶!佢買左勁勁勁多嘢囉Burberry、agnes'b、Polo......最Suprise就係買左件我睇中左好耐既恤衫比我,
重點係佢唔知我想要囉...... 超級興奮
食埋飯就出左去同alvis唱k知佢之前唔係咁開心,希望玩左一晚會開心返啦
不過有d人囉......寧願陪仔都唔陪下fd
個個係到唱k我就係到打機,鬼咩仲病緊冇理由仲死去飲酒,唔飲酒咁即係冇咩嘢好玩囉,努力打機好過
琴晚勁食嘢,食壽司又食b仔再上返去食小食,正點幾返到屋企妹妹仲未瞓,兩條友就走左去m記食早餐,
返到黎佢已經立即瞓左,我就洗完白白仲醒d,去左整電腦,竟然比我整好
而家差唔多十一點都未眼瞓,岩晒而家出去買電話比Ba Ba做父親節禮物

沒有留言:

張貼留言