2013年12月25日 星期三

大昏迷

星期四晚已經係成個星期最早瞓既一晚,點幾就已經瞓左,但係琴日朝一醒既時候已經係11:40am
即刻彈起身仲以為自己睇錯鐘真係已經十一點幾,即刻開電話同打返公司,佢地仲問我下晝返唔返,緊係返啦不過都勁唔好意思囉,只係岩岩返工就咁啦
起左身小親親就黎搵我,佢話勁擔心我又冇開電話公司又冇人聽仲要係咁打屋企電話都冇人聽
sorry囉我都唔知點解會大昏迷到咁嫁......
同佢一齊感覺真係好溫馨,好快佢就陪左我個幾鐘啦
返到公司仲可以慢慢食埋飯,洗埋碗一陣就收工囉,今日好好彩全公司既大粒都出晒trip都冇人知我冇返
收工返左屋收衫hea陣先出去食飯,跟住就下場打牌地點當然又係aLvIs屋企啦
琴日既陣容都係離唔開aLvIs / 林峰 /eDmOnD /阿妹 今日仲有特別嘉賓 我既舊愛
總係覺得分左手仲可以做到咁既朋友都係幾難得既
時間真係可以沖淡一切,當日谷底既傷痛好似已經離我好遠好遠......當然永遠都唔會忘記曾經傷得咁重
其實應該係同小親親既開心,快樂令我忘記從前既不愉快
多謝你!親愛的林生

沒有留言:

張貼留言