2013年12月25日 星期三

休息第三十五日

過左兩日假期,估唔到媽媽今日放假,仲同佢面左左佢放假我就緊係出街啦,今日冇得係屋企煮飯仔就出左元朗同小親親high tea,唔知點解同佢做咩都咁開心既
被愛係好但係我仍然覺得可以愛一個都愛你既人係
幸福,縱然我既付出係被對方多只要對方係愛自己既已經足夠
睇住自己愛既人開心既傻笑,個一刻付出再多都唔再計較
high tea完我地去左對面車場睇車,再送我搭車 

之後出左旺角行街買嘢,夜晚同aLvIs 、 林峰 & edMoN 去左九龍城食飯

咁又一日啦

星期四又有得interview 希望唔係玩我啦 

因為之前小親親買比我既"麵包超人"風扇 好睇唔好用,得個靚字但就一滴風都冇既關係,佢竟然買多個風扇比我,勁suprise囉 ,黃色係小親親既,藍色係我既,勁cuite囉,仲要超級勁涼,直情係風扇中既"幽靈之子" thanks 

沒有留言:

張貼留言