2013年12月25日 星期三

幾天的假期 - Crying In the Party

幾日假期都係同alvis,林峰一齊,29號晚aLvis飲大咗迫人食雪條,之後昏迷到第二朝,一齊食左auntie好味道既通粉&沙律 夜晚再食埋auntie 好味既飯同海鮮,我就好耐都冇同過男朋友&屋企人一齊食飯囉
之後又去咗玩,30號到我同林峰一齊飲大咗,以後都唔係bar 飲生果賨治,因為飲完要用返個杯飲酒
飲咗N杯後冇啦啦濠哭左好好好耐,大概應該都係唔開心既好耐都冇發洩過出黎囉
CrYing In The PaRty
比人送離現場,之後再昏迷左十幾個鍾仲係有d頭暈暈,不過最慘既係,唔見左隻耳環
係我同小親親一人一隻嫁

係上年我送比小親親既 X'mas Gift
小親親收到既時候話好鍾意,但係佢只係用一隻
我話 唔緊要啦,你留返黎送比你心愛既人啦
小親親話 咁我而家就送一隻 比你啦

就係咁我地就開始一人一隻囉

唉....... 都唔知幾時係邊唔見啦
之後拿拿聲去買返對一樣既,再分返一人一隻,雖然我都知係有分別......
不過好過大家戴住唔係同一對丫

今次我一定會好好好好好小心啦 ......

希望唔見左既會出現返啦

沒有留言:

張貼留言