2013年12月25日 星期三

happY Birthday To aLvIs



琴日同alvis慶祝佢24歲大壽,時間過得好快唔經唔覺我地都識左幾年囉,但係佢同jessie比我既感覺係好似識左好耐好耐既老朋友咁 識到佢地係我係康泰既一大得著,我同家珍呢e2年既經歷都好相似,希望佢以後既日子都係開開心心,幸福咁過啦。
To JEssie: 你選擇邊個都好啦,只要你開心就得,點都好你記得有咩事我地都會係你背後撐你 
朋友我當你一世朋友...... 識到你倆個真係好
琴晚初初都唔係飲好多,不過都係表哥衰,係咁輸比佢,飲到肚都脹爆
飲到大大地都係都去瞓一瞓,未醒就走去帝京食早餐buffet不過好似冇咩食過野,仲差d買左個GuccI袋
下次飲大左都係快d返屋企唔係又唔知買左咩,不過今日好勁呀,仲可以剪埋頭髮先返屋企,不過勁頭痛囉
瞓左個半鍾就煮野比我小親親食囉,好溫馨既一日!

沒有留言:

張貼留言