2013年12月25日 星期三

Suprise

小親親好開心今日聽到你電話丫,仲以前要等到你返工先聽到你把聲添
仲好開心聽到你話miss我,好似以前咁
你未打比我之前我覺得可以接受到,冇左你係身邊既感覺......
因為始終有一日你都會離開我,只係唔希望大家係唔開心、鬧交咁分開......

26號我媽媽去7日旅行呀,你幾時返得工記得話我知呀.....
星期六我唔洗返工呀,我地係咪可以一齊瘋狂地丫,等左好耐啦.......
你應該都好重啦.....

你快d話我知星期六點啦..........

BoBo 不如你留言比我丫..........

你上完網記得delete d 野佢丫,小心d呀.........

我唔想咁快見你唔到丫 

沒有留言:

張貼留言