2013年12月25日 星期三

返工忙 VS 放工 休閒

近排公司勁勁勁忙,加上又唔係好舒服搞到都幾辛苦,可能係公司比較free既關係,所以成日都唔係咁上返工。
上星期五先同生死之交朋友仔去左 尖東富豪食Buffet 補祝生日,勁不知所謂既Buffet我有40% discount都覺得唔值丫,我地食左一個鐘都冇就走左囉
之後去左apm同aLvIs 、林峰 & EdMonD仔去睇 "出埃及記"睇完都唔知佢講咩吹脹
搵左幾日都搵唔到條岩心水既LeVis,想買返之前自己個條又話唔再出TYPE 1,唯有買返條差唔多啦不過有成50% discount就算啦


下個星期就中秋囉,話咁快我地就識左一年,再過多一個月我地就一齊左一年囉,冇諗住不嬲唔識知情識趣既佢會做d咩,但都冇諗過佢會話   "唔洗又有d咩紀念日丫" 聽完真係唔知比咩反應佢,冇d表示都算啦,唔洗咁講丫,令我覺得佢好唔著緊同重視囉
一個自己愛既人,一個好愛你既你,分別係兩個人真係好慘
愛我既人填補左我對我愛既人心靈上既慰藉,對我來講係件好事,不過對始乎太過唔公平

人生總係有太多唔公平,不過偏偏比我經常遇上

沒有留言:

張貼留言